Kako mogu naručiti?
Narudžbu možete izvršiti samo putem naše stranice.

Trebam li račun za naručivanje?
Nije vam potreban račun da biste naručili na web stranici. Jednostavno samo dodajte svoje proizvode u košaricu i naplatite kao gost.

Kome se trebam obratiti ako imam pitanja?
Najlakši način je da nam pošaljete e-poštu, nazovete nas ili razgovarate s timom za podršku i oni će vam pomoći. info@vitale.hr ili +385 99 637 4947.

Kakva je vaša politika povrata?
Želimo da budete zadovoljni svojim proizvodima i nudimo povrat narudžbi 30 dana nakon što su otpremljene. Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni svojom kupnjom, kontaktirajte nas na info@vitale.hr i mi ćemo učiniti sve što možemo da to ispravimo. Period od 30 dana počinje na dan kada je proizvod poslan, a povrat mora biti primljen u roku od 30 dana.

Vi ste odgovorni za slanje i predlažemo da svoj povratni paket pošaljete uz praćenje kako biste mogli potvrditi da je uspješno isporučen. Ako je naveden broj za praćenje, povrat će biti obrađen ranije.

Da biste ispunili uvjete za povrat, vaš artikl nam se mora vratiti, neiskorišten i u istom stanju u kojem ste ga primili i zahtijevati račun ili dokaz o kupnji. Nakon što primimo i pregledamo vaš povrat, poslat ćemo vam e-poruku da vas obavijestimo da smo primili vaš vraćeni artikl. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju povrata novca. Ako ste odobreni, tada će vaš povrat biti obrađen, a kredit će se automatski primijeniti na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja, unutar određenog broja dana. Ne vraćamo novac za donacije neprofitnim partnerima.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Usluga praćenja pošiljke nije uvijek omogućena od strane prijevoznika. Ako jeste od nas ćete dobiti broj za praćenje kada naručite putem naše web stranice. S tim brojem možete pratiti svoj paket. Ako imate problema s praćenjem, slobodno se obratite našem timu za podršku i oni će vam pomoći.

Koje je vrijeme isporuke?
Pročitajte više o rokovima isporuke pod “Informacije o kupovini” u gornjem dijelu ove stranice s često postavljanim pitanjima.

Mogu li otkazati ili promijeniti svoju narudžbu nakon što je obrađena?
Nažalost, ne možemo otkazati ili promijeniti vašu narudžbu nakon što je obrađena. Kontaktirajte nas na info@vitale.hr i mi ćemo vam pomoći u obradi vaše narudžbe najbolje što možemo.

Kako mogu vratiti svoju narudžbu?
Da biste vratili svoju narudžbu, pošaljite nam e-poruku na info@vitale.hr s brojem svoje narudžbe u retku predmeta.

Jesu li carine uključene u moju ukupnu narudžbu na blagajni?
Da, ako živite u EU. Međutim, Vitale d.o.o. nema nikakvu kontrolu nad naknadama koje se naplaćuju za međunarodne pošiljke izvan EU-a. Prilagođena pravila se razlikuju, pa ako imate dodatnih pitanja, obratite se svom lokalnom carinskom uredu.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare